PEPCO otvara prvu radnju u Srbiji: Odeća od organskog pamuka i za 300 RSD

Izvor: Niški portal | 20-Oct-2020 | 11:06

PEPCO, najveći maloprodajni lanac neprehrambenih proizvoda u Evropi sa najbržom stopom rasta, otvara prve dve radnje u Beogradu 23. oktobra. Ovaj lanac će svojim klijentima ponuditi širok asortiman proizvoda po niskim cenama kao i prostor za udobnu kupovinu. PEPCO planira da otvori 30 radnji u Srbiji tokom prve godine poslovanja na ovom tržištu.

Prve PEPCO radnje će biti otvorene u petak, 23. oktobra, u Tržnom centru Stadion i Tržnom centru BIG, u Rakovici. Ovaj lanac planira da otvori 30 radnji tokom prve godine poslovanja na srpskom tržištu. PEPCO ima više od 2.000 prodavnica u Evropi i svojim klijentima nudi različite grupe proizvoda, uključujući mušku, žensku i dečju odeću, obuću, modne detalje, igračke, dekorativne proizvode, tekstil, opremu za kuću itd. Odeća (uključujući obuću i donji veš) čini oko 60% ponude ovog lanca, a preostalih 40% čine proizvodi za kuću.

PEPCO ponuda je kreirana tako da bude i privlačna kupcima i pristupačna po cenama. Tako se, na primer, u PEPCO radnjama mogu naći bodići za bebe od organskog pamuka za 300 dinara, 100% pamučna odeća za devojčice i dečake po Disney licenci, oprema za kuću i kuhinju za manje od 120 dinara. Pored redovnog asortimana, ovaj lanac ima i sezonsku ponudu, npr. za početak škole, Božić ili letnji odmor.

PEPCO ponuda proizvoda je kreirana tako da kupcima ponudi brojne mogućnosti kupovine i najlakši pristup svim prozvodima koje žele i koju su im potrebni za svakodnevni život, od odeće za celu porodicu do opreme za dekoraciju i vođenje domaćinstva po niskim cenama. Sigurni smo da će proizvodi koje nudimo oduševiti i zadovoljiti naše nove kupce u Beogradu”izjavio je Marsin Stanko, operativni direktor kompanije PEPCO za centralnu i istočnu Evropu.

"PEPCO je evropski maloprodajni lanac prodavnica sa širokom ponudom proizvoda po niskim cenama. PEPCO trenutno posluje u 12 evropskih zemalja: Republici Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a od septembra i u Italiji. Ovaj brend je lansiran 2004. godine u Poljskoj. Od tada je osvojio veliki broj kupaca i prooširio poslovanja u centralnoj Evropi. Svakog meseca PEPCO radnje poseti preko 19 miliona kupaca."

Svojim kupcima ćemo ponuditi ne samo širok izbor proizvoda nego i pogodno mesto za kupovinu. Naše radnje će se nalaziti u popularnim tržnim centrima i na glavnim gradskim lokacijama gde će, zajedno sa lancima hrane, kreirati sveobuhvatnu ponudu koja u potpunosti zadovoljava svakodnevne potrebe naših kupaca”prokomentarisao je Tomislav Bekavac, operativni menadžer kompanije PEPCO za region Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Srbija).

Kupci, kao i profesionalci i organizacije u ovoj industriji u zemljama u kojima posluje, lepo su primili PEPCO. Ova kompanija je dobila nekoliko nagrada za poslovanje i maloprodaju, kao što su Forbsovi dijamanti, Super Brend, Nagrada za kvalitet usluge, Nagrada Foruma tržnih centara, Nagrada za najbolji maloprodajni lanac u centralnoj i istočnoj Eropi za 2017. godinu.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Komentari
0
Pošalji komentar
m9A gpR
Slažem se sa uslovima i pravilima pisanja pisanja komentara.
Povezane Vesti: